Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija digitalnega trženja na primeru turistične destinacije Koroška : zaključni projekt
Avtorji:ID Vrhovnik, Brina (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Vrhovnik_Brina_i2022.pdf (593,46 KB)
MD5: 0B74D15DA6F25F190D4C4519B1A1CBEF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:digitalni marketing, strategija trženja, turistične destinacije
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[B. Vrhovnik]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VII, 34 str.
PID:20.500.12556/RUP-18150 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.9:338.48
COBISS.SI-ID:112921347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:27.06.2022
Število ogledov:1150
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing strategy of a tourist destination Koroška
Ključne besede:digital marketing, strategy, tourist destinations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici