Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča bodočih razrednih učiteljev in učiteljic do izobraževanja na daljavo : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Radolovič, Nina
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Radolovic_Nina_i2022.pdf
(844,48 KB)
MD5: BAECBC112A5570FD6B9475B79ED543C7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
izobraževanje na daljavo
,
e-izobraževanje
,
stališča
,
vloga učitelja
,
IKT
,
e-gradiva
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Radolovič]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[8] f., 69 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18372
UDK:
37.018.43(043.2)
COBISS.SI-ID:
115030531
Datum objave v RUP:
12.07.2022
Število ogledov:
1242
Število prenosov:
61
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
remote education
,
e-learning
,
views
,
teacher role
,
ICT
,
e-materials
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj