Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vplivnostni marketing na Instagramu : študija primera
Avtorji:ID Kravos, Ani (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Kravos_Ani_i2022.pdf (1,59 MB)
MD5: A4705912BBBE59303FEF9DA36A960294
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:Evitas, tržno komuniciranje, oglaševanje, promocija, prepoznavnost, pospeševanje prodaje, vplivnostni marketing
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Kravos]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VII, 36 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-18460 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:115545859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.07.2022
Število ogledov:1156
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Evitas, marketing communication, advertising, promotion, visibility, sales promotion, influencer marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici