Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržno komuniciranje turističnih organizacij z generacijo Z - primer Parka vojaške zgodovine : zaključni projekt
Avtorji:ID Kovač, Sofija (Avtor)
ID Čivre, Žana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Kovac_Sofija_i2022.pdf (558,50 KB)
MD5: 2F8BD41E794A5C1F650637F81423FA46
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, trženje, tržno komuniciranje, generacija Z
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[S. Kovač]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VI, 43 str., pril.
PID:20.500.12556/RUP-18463 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:659.113
COBISS.SI-ID:115916291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.07.2022
Število ogledov:2010
Število prenosov:52
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication of tourism organisations with generation Z - case study on Park of Military History
Ključne besede:tourism, marketing, marketing communication, generation Z


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici