Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Lojalnost do blagovne znamke v hotelirstvu : diplomska naloga
Avtorji:ID Babič, Tjaša (Avtor)
ID Brezovec, Tomi (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf UNI_Babic_Tjasa_i2002.pdf (1011,45 KB)
MD5: 4BF061921490926EA2CD6190E956B385
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:lojalnost, zadovoljstvo, blagovna znamka, nakupni procesi, potrošniki, zlati "M", hoteli, diplomske naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[T. Babič]
Leto izida:2002
Leto izvedbe:2002
Št. strani:72 f
PID:20.500.12556/RUP-18520 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.41:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:311518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:09.08.2022
Število ogledov:1912
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BABIČ, Tjaša, 2002, Lojalnost do blagovne znamke v hotelirstvu : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Portorož : T. Babič. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18520
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici