Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga digitalizacije v marketinškem komuniciranju : diplomska naloga
Avtorji:ID Hribar, Tjaša (Avtor)
ID Dubrovski, Drago (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Hribar_Tjasa_i2022.pdf (367,08 KB)
MD5: CC3EDBE3ABCA920FBE453513614875EC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinško komuniciranje, marketing, digitalizacija, digitalizacija marketinga
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Hribar]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:V, 37 str., [5] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-18574 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004(043.2)
COBISS.SI-ID:118454531 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:18.08.2022
Število ogledov:2021
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communication, marketing, digitalization, digitalization of marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici