Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Medpredmetne povezave z matematiko v prvem razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Stepančič, Monika
(Avtor)
ID
Volk, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Stepancic_Monika_i2022.pdf
(4,85 MB)
MD5: 2FE2950DF7D7F0E93B962B33E8789336
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
didaktični pristop
,
matematika
,
prvi razred
,
prvo triletje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[M. Stepančič]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[10] f., 128 str.
PID:
20.500.12556/RUP-18621
UDK:
37.091.3.51-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
118469379
Datum objave v RUP:
25.08.2022
Število ogledov:
2226
Število prenosov:
74
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
cross-curricular integration
,
didactic approach
,
mathematics
,
first grade
,
first triennium
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj