Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinško komuniciranje z vidika televizijske oddaje
Avtorji:ID Tuljak, Mojca (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Tuljak_Mojca_20111107.pdf
 
.pdf Tuljak_Mojca_20111107.pdf (2,19 MB)
MD5: 8B0D201A92211C17A45F06EE5399DE8A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketing, komuniciranje, mediji, televizija, oddaje
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Tuljak]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 59 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1870 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:4103895 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2629
Število prenosov:168
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici