Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Grzetič, Špela (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Grzetic_Spela_i2022.pdf (547,99 KB)
MD5: 039F52E872ACB3A106D0A0F5A49A8C6F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:prodajalne, luksuzni izdelki, marketing, dejavniki nakupnega vedenja, potrošniki luksuznih izdelkov
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[Š. Grzetič]
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:VII, 47 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-18907 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:125726723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2022
Število ogledov:1494
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:stores, luxury products, marketing, factors of buying behavior, consumers of luxury products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici