Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli : doktorska disertacija
Avtorji:ID Černilec, Boris (Avtor)
ID Kožuh, Anna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Cotič, Mara (Komentor)
Datoteke:.pdf PEF_Cernilec_Boris_i2019.pdf (2,36 MB)
MD5: FE5E05304ED8A9C7200027EDAF7868D2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:pouk v manjših homogenih in heterogenih skupinah, Gagnejeva taksonomija, matematika, učni načrt, pristopi poučevanja, znanje matematike
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[B. Černilec]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:[21] f., 224 str.
PID:20.500.12556/RUP-19018 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:51(043.3)
COBISS.SI-ID:1541370052 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:17.11.2022
Število ogledov:1159
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education in small homogenous and heterogenous groups, Gagne's taxonomy, math, curriculum, teaching, knowledge of mathematics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici