Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Obravnava slikanic iz bralnega nahrbtnika : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Ledinek, Sara
(Avtor)
ID
Saksida, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Ledinek_Sara_i2022.pdf
(1,31 MB)
MD5: 92E0DA70D7F1A11437FFF6C10BA8EF19
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
pomen branja
,
prvo starostno obdobje
,
bralni nahrbtnik
,
slikanice
,
motivacija za branje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[S. Ledinek]
Leto izida:
2022
Leto izvedbe:
2022
Št. strani:
[8] f., 41 str.
PID:
20.500.12556/RUP-19037
UDK:
028.5-053.4(043)
COBISS.SI-ID:
129173251
Datum objave v RUP:
18.11.2022
Število ogledov:
1962
Število prenosov:
68
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
meaning of reading
,
toddler age group
,
reading backpack
,
story book
,
reading motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj