Naslov: | Avtentično učenje v okviru projektnega učnega dela pri pouku zgodovine : magistrsko delo |
---|
Avtorji: | ID Petrič, Tjaša (Avtor) ID Brodnik, Vilma (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | FHS_Petric_Tjasa_i2022.pdf (1,79 MB) MD5: 71FEB06ED9D728B8E051799293AD8E17
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | UPR - Univerza na Primorskem
|
---|
Ključne besede: | sodobne učne strategije, avtentično učenje, projektno učno delo, ustna zgodovina, lokalna zgodovina, slovenska osamosvojitvena vojna, magistrske naloge |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | [T. Petrič] |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Leto izvedbe: | 2022 |
---|
Št. strani: | 85 str., [15] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-19059 |
---|
UDK: | 37.091.3:94(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 131383811 |
---|
Datum objave v RUP: | 01.12.2022 |
---|
Število ogledov: | 2026 |
---|
Število prenosov: | 79 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |