Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza trženjske kampanje "Čas za vas" po pandemiji Covida-19 : zaključni projekt
Avtorji:ID Jereb, Neja (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf DIP_Jereb_Neja_2023.pdf (810,16 KB)
MD5: 1945CE5D57513AA8A95A88D703CF28D7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, destinacija, trženje, kampanja, covid-19
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:N. Jereb
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:VIII, 45 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-19429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:005.336.3
COBISS.SI-ID:157812227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:05.07.2023
Število ogledov:886
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici