Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Razvoj strategije trženja medicinskega pripomočka : diplomska naloga
Avtorji:ID Jazbec, Alen (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Jazbec_Alen_2023.pdf (936,30 KB)
MD5: 997912691A2E1BF3AEFBF7CE724DD2DA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženjska strategija, segmentiranje, pozicioniranje, izdelek, medicinski pripomoček, urinski kateter, življenjski cikel izdelka
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:A. Jazbec
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:X, 31 str.
PID:20.500.12556/RUP-19433 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:615.47(043.2)
COBISS.SI-ID:158581251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:12.07.2023
Število ogledov:517
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing strategy, segmentation, positioning, product, medical device, urinary catheter, product life cycle


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici