Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba vsebinskega marketinga na družbenih omrežjih športno-turističnih prireditev - primer Formule 1 : zaključni projekt
Avtorji:ID Verdev, Urša (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf DIP_Verdev_Ursa_2023.pdf (1,85 MB)
MD5: B39E11397FEB1049559BE11A5C7E6EBB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, šport, vsebinski marketing, družbena omrežja, Formula 1
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:U. Verdev
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:VIII, 62 str.
PID:20.500.12556/RUP-19453 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:658.8:005.32
COBISS.SI-ID:159262211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.07.2023
Število ogledov:695
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, sport, content marketing, social media, Formula 1


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici