Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Odziv učencev na dejavnosti na različnih jezikovnih in kognitivnih ravneh težavnosti pri pouku angleščine v četrtem razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Tinta, Ana (Avtor)
ID Pirih, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Tinta_Ana_2023.pdf (4,64 MB)
MD5: A476488E36197F52E1F2CDEA6B703C95
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:jezikovna težavnost, kognitivna težavnost, tuji jezik angleščina, taksonomija znanja, podporne strategije, diferenciacija in individualizacija
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:A. Tinta
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10] f., 99 str.))
PID:20.500.12556/RUP-19755 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'243-057.874
COBISS.SI-ID:167491331 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:20.10.2023
Število ogledov:438
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:language difficulty, cognitive difficulty, English as a foreign language, taxonomy of knowledge, scaffolding strategies, differentiation and individualization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici