Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Odziv učencev na dejavnosti na različnih jezikovnih in kognitivnih ravneh težavnosti pri pouku angleščine v četrtem razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Tinta, Ana
(Avtor)
ID
Pirih, Anja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Tinta_Ana_2023.pdf
(4,64 MB)
MD5: A476488E36197F52E1F2CDEA6B703C95
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
jezikovna težavnost
,
kognitivna težavnost
,
tuji jezik angleščina
,
taksonomija znanja
,
podporne strategije
,
diferenciacija in individualizacija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
A. Tinta
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([10] f., 99 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-19755
UDK:
81'243-057.874
COBISS.SI-ID:
167491331
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
20.10.2023
Število ogledov:
820
Število prenosov:
19
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
language difficulty
,
cognitive difficulty
,
English as a foreign language
,
taxonomy of knowledge
,
scaffolding strategies
,
differentiation and individualization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj