Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Uvajanje otrok v vrtec : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Mršak, Jasmina
(Avtor)
ID
Pogorevc, Jovita
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Mrsak_Jasmina_2023.pdf
(323,54 KB)
MD5: F2D45E7A740D61C92A0E484A37DE437D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroštvo
,
navezanost
,
vrtec
,
postopno uvajanje
,
sodelovanje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
J. Mršak
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([8] f., 28 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-19793
UDK:
373.2
COBISS.SI-ID:
166989315
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
23.10.2023
Število ogledov:
1120
Število prenosov:
38
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
childhood
,
attachment
,
kindergarten
,
gradual introduction
,
cooperation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj