Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Zaman, Eva (Avtor)
ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Brezigar, Sara (Komentor)
Datoteke:.pdf PEF_Zaman_Eva_2023.pdf (2,51 MB)
MD5: 1F4EEC1A2EEA859C12DFBACE2821B185
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:nadarjenost, ustvarjalnost, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, vrste inteligentnosti, delo z nadarjenimi učenci
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:E. Zaman
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF ([13] f., 152 str.))
PID:20.500.12556/RUP-19973 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.924-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:172086531 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:16.11.2023
Število ogledov:1568
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAMAN, Eva, 2023, Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Koper : E. Zaman. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19973
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:talent, creativity, first educational period, types of intelligence, work with gifted students


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici