Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Šturm, Tine (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Sturm_Tine_2024.pdf (1,35 MB)
MD5: FAFC307EA9CB659C9DD6C117B0F707ED
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženjsko komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, Facebook, Instagram, blagovne znamke, stranke, prodaja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:T. Šturm
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VII, 43 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-20220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:191231491 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:03.04.2024
Število ogledov:256
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communications, advertasing, social networks, Facebook, Instagram, brand, customer, sales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici