Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Izbiranje optimalne strategije za oglaševanje na družbenih omrežjih s pomočjo spletnih vplivnežev : magistrska naloga
Avtorji:ID Kelek, Filip (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FM_Kelek_Filip_2024.pdf (692,25 KB)
MD5: 94EAEC6FA1FB4517FEF1BD3492E70630
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:spletni vplivneži, družbena omrežja, vplivnostno trženje, internetno trženje, snovanje strategije, oglaševanje, govorice od ust do ust
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:F. Kelek
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 59 str., [1] str. pril.))
PID:20.500.12556/RUP-20222 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:191947011 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:09.04.2024
Število ogledov:144
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:online influencers, social networks, influencer marketing, internet marketing, strategy design, advertising, word-of-mouth


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici