Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Sodelovalno učenje pri pouku italijanščine kot jezika okolja : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Marinac, Katja
(Avtor)
ID
Zorman, Anja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Marinac_Katja_2024.pdf
(4,23 MB)
MD5: DDEE967844A372D307D5FB1B35AF7C78
Jezik:
Italijanski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:
apprendimento cooperativo
,
cooperazione
,
gruppo
,
competenza comunicativa
,
italiano lingua seconda
,
glottodidattica
,
tesi di laurea magistrale
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
K. Marinac
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (121 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20324
UDK:
811.131.1'243:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
198268675
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
10.06.2024
Število ogledov:
535
Število prenosov:
12
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
L’ǂapprendimento cooperativo nella classe di italiano come lingua seconda : tesi di laurea magistrale
Ključne besede:
sodelovalno učenje
,
sodelovanje
,
skupina
,
sporazumevalna zmožnost
,
italijanščina kot jezik okolja
,
didaktika jezikov
,
magistrske naloge
,
cooperative learning
,
cooperation
,
group
,
communicative competence
,
Italian as a second language
,
language didactics
,
master's theses
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj