Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Interpretativno branje s podporo vizualno didaktičnih spodbud : diplomska naloga
Avtorji:ID Hvasti, Maja (Avtor)
ID Baloh, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf DIP_Hvasti_Maja_2024.pdf (460,89 KB)
MD5: 40ED38F641BFCD65213C25800B8A00A3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:interpretativno branje, komunikacijski model, poslušanje, pozornost, domišljija, vidne didaktične podpore, pripovedovanje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:M. Hvasti
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF ([7] f., 31 str.))
PID:20.500.12556/RUP-20374 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:808.543(043.2)
COBISS.SI-ID:199457539 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:20.06.2024
Število ogledov:68
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:interpretive reading, communication model, listening, attention, imagination, visual didactic aids, storytelling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici