Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Kompetentnost učiteljev razrednega pouka pri poučevanju otrok s primanjkljaji na posameznem področju učenja : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Stubelj, Kaja
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Stubelj_Kaja_2024.pdf
(509,73 KB)
MD5: AF743D6085E5298914F17C92471187FA
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
učenci s primanjkljaji na posameznem področju učenja
,
prilagoditve učnega procesa
,
učitelji razrednega pouka
,
kompetence
,
pomen sodelovanja
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
K. Stubelj
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([9] f., 62 str.))
PID:
20.500.12556/RUP-20429
UDK:
376-056.36(043.2)
COBISS.SI-ID:
201486595
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
11.07.2024
Število ogledov:
287
Število prenosov:
58
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
students with learning deficits in specific areas
,
adaptations of the learning process
,
primary school teachers
,
competencies
,
importance of collaboration
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj