Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Italijanščina kot drugi jezik : vpliv izpostavljenosti jeziku med poukom na sporazumevalno zmožnost
Avtorji:
ID
Vojvoda Gorjan, Vesna
(Avtor)
ID
Bažec, Helena
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DR_Vojvoda_Gorjan_Vesna_2024.pdf
(4,75 MB)
MD5: 19116689D1620C526AD8CA3A155559B9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Doktorsko delo/naloga
Tipologija:
2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:
italijanščina kot J2
,
raba jezika
,
sporazumevalna zmožnost
,
didaktika poučevanja
,
usvajanje jezika
,
naravni pristop
,
doktorske disertacije
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
V. Vojvoda Gorjan
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
235 str.
PID:
20.500.12556/RUP-20468
UDK:
811.131.1'243:373.3(043.3)
COBISS.SI-ID:
202796035
Datum objave v RUP:
30.07.2024
Število ogledov:
327
Število prenosov:
37
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
Italian as L2
,
language use
,
communicative ability
,
teaching didactics
,
language acquisition
,
natural approach
,
dissertations
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj