Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Medvrstniško nasilje v šoli nad LGBT+ učenci glede na spolno usmerjenost in spolno izražanje : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Belšak, Špela
(Avtor)
ID
Gavriloski Tretjak, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Belsak_Spela_2024.pdf
(431,26 KB)
MD5: 0413FBFF17A717FAE188D210015E0AB9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
spolna identiteta
,
spolno izražanje
,
šola
,
LGBT+ posamezniki
,
oblike pomoči
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
Š. Belšak
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-20717
UDK:
613.880.1-057.87(043.2)
COBISS.SI-ID:
210686979
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
08.10.2024
Število ogledov:
120
Število prenosov:
5
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
peer violence
,
gender identity
,
gender expression
,
school
,
LGBT+ individuals
,
forms of help
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj