Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča slovenskih in španskih bodočih vzgojiteljev do spodbujanja raznojezičnosti v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Violin, Gaia
(Avtor)
ID
Žefran, Mojca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Violin_Gaia_2024.pdf
(583,93 KB)
MD5: 252F0A99A021E493D77AC9492A959E36
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
večjezičnost
,
usposobljenost
,
stališča
,
zgodnji jezikovni razvoj
,
socialno-kulturna integracija
,
jezikovno okolje
,
jezikovne veščine
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
G. Violin
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
PID:
20.500.12556/RUP-20737
UDK:
81'246-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
211041027
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
10.10.2024
Število ogledov:
169
Število prenosov:
8
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
multilingualism
,
competence
,
views
,
early language development
,
social and cultural integration
,
language environment
,
language skills
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj