Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učitelj kot motivator v razredu : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Ruedl, Laura
(Avtor)
ID
Hozjan, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
DIP_Ruedl_Laura_2024.pdf
(711,22 KB)
MD5: 30DB5E0E0DAFECF983D883FC37D4C804
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
motivacija
,
učitelji
,
motivacijske strategije
,
zunanja motivacija
,
notranja motivacija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
L. Ruedl
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
UDK:
37.011.3-052(043.2)
COBISS.SI-ID:
215174915
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
15.11.2024
Število ogledov:
54
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
motivation
,
teachers
,
motivation strategies
,
external motivation
,
internal motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj