Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Težave učencev razredne stopnje pri pretvarjanju merskih enot : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Leban, Maša
(Avtor)
ID
Volk, Marina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Leban_Masa_2024.pdf
(2,40 MB)
MD5: FC521F6436EA9837B4DC91EC956D83F6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
merjenje
,
merske enote
,
pretvarjanje merskih enot
,
poučevanje merjenja
,
učni načrt
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
M. Leban
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 USB ključ
UDK:
51-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:
215192067
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
15.11.2024
Število ogledov:
45
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
measurement
,
units of measurement
,
converting units of measurement
,
teaching measurement
,
curriculum
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj