Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:ID Mevlja, Darja (Avtor)
ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Željeznov Seničar, Maruška (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Mevlja_Darja_2024.pdf (1,73 MB)
MD5: C98FF066F47506C324D3E53706E56A1E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:učenci s posebnimi potrebami, močna področja, primanjkljaji, individualiziran program, načini vključevanja, samoocena
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:D. Mevlja
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:1 USB ključ
PID:20.500.12556/RUP-20870 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376-057.874(043.2)
COBISS.SI-ID:215871491 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:21.11.2024
Število ogledov:414
Število prenosov:18
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MEVLJA, Darja, 2024, Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Koper : D. Mevlja. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20870
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:students with special needs, strengths, deficits, individualised programme, pathways to inclusion, self-assessment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici