Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spodbujanje socialne vključenosti učencev s posebnimi potrebami preko sodelovalnega poučevanja : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Šturm, Ana
(Avtor)
ID
Štemberger, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Maljevac, Mateja
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Sturm_Ana_2024.pdf
(1,18 MB)
MD5: 255D7B865BF3D3D2916C2BE6E2732EFC
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
inkluzija
,
otroci s posebnimi potrebami
,
sodelovalno poučevanje
,
socialna spretnost
,
socialna vključenost
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
A. Šturm
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
1 CD-ROM
PID:
20.500.12556/RUP-20932
UDK:
376-053.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
218344707
Opomba:
Sistemske zahteve: Adobe Acrobat Reader
Datum objave v RUP:
10.12.2024
Število ogledov:
147
Število prenosov:
7
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
inclusion
,
children with special needs
,
cooperative teaching
,
social acceptance
,
social inclusion
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj