Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vrednotenje blalgovne znamke s pomočjo Aakerjevega modela s primerom
Avtorji:ID Bogolin, Vanja (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Bogolin_Vanja_20090223.pdf
 
.pdf Bogolin_Vanja_20090223.pdf (415,62 KB)
MD5: 6962F1043024642A9A9E3B9642260052
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, Aakerjev model, vrednost premoženja, konkurenca, porabniki
Kraj izida:Koper
Založnik:[V. Bogolin]
Leto izida:2008
Št. strani:VI, 37 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2634 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.636(043.2)
COBISS.SI-ID:3033047 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3425
Število prenosov:116
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici