Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pospeševanje prodaje blagovne znamke čokoladnih tablic
Avtorji:ID Vodopivec, Matjaž (Avtor)
ID Piskar, Franka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Vodopivec_Matjaz_20070713.pdf
 
.pdf Vodopivec_Matjaz_20070713.pdf (470,75 KB)
MD5: 7B0CC748A27BF8F8DFEF3E4FAA68E0E1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:pospeševanje prodaje, oglaševanje, marketing, izdelki, potrošniki, konkurenca, blagovne znamke, trg, tržni delež, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Vodopivec]
Leto izida:2006
Št. strani:VII, 47 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2672 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:663.91(043.2)
COBISS.SI-ID:1743063 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3598
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici