Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Izdelava izhodišč za izvajanje strategije trženja izbranega podjetja
Avtorji:ID Cencič, Tina (Avtor)
ID Ušaj, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Cencic_Tina_20100316.pdf
 
.pdf Cencic_Tina_20100316.pdf (349,98 KB)
MD5: 909A63C198F31942E73218EE4D07B11A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, strategija, komuniciranje, stranke, zadovoljstvo strank, ključni kupci
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Cencič]
Leto izida:2009
Št. strani:VII, 38 str.
PID:20.500.12556/RUP-2886 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:3440855 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2913
Število prenosov:89
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici