Naslov: | Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja |
---|
Avtorji: | ID Vidmar, Tadej (Avtor) |
Datoteke: | http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/Dissertationes_24_ISBN_978-961-270-175-8_SWF/ISBN_978-961-270-175-8.html
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji |
---|
Organizacija: | UPR - Univerza na Primorskem
|
---|
Ključne besede: | pedagogika, vzgoja in izobraževanje, zgodovina pedagogike, andragogika, zgodovina andragogike, neformalno izobraževanje, neformalno učenje, priložnostjo učenje, vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija |
---|
Leto izida: | 2013 |
---|
Št. strani: | Str. 17-41 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-3168 |
---|
UDK: | 374.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 52424546 |
---|
Datum objave v RUP: | 15.10.2013 |
---|
Število ogledov: | 4567 |
---|
Število prenosov: | 82 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |