Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
Avtorji:Vidmar, Tadej (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/Dissertationes_24_ISBN_978-961-270-175-8_SWF/ISBN_978-961-270-175-8.html
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:pedagogika, vzgoja in izobraževanje, zgodovina pedagogike, andragogika, zgodovina andragogike, neformalno izobraževanje, neformalno učenje, priložnostjo učenje, vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 17-41
UDK:374.7
COBISS_ID:52424546 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1818
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici