Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
Avtorji:ID Vidmar, Tadej (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pei.si/UserFilesUpload/file/digitalna_knjiznica/Dissertationes_24_ISBN_978-961-270-175-8_SWF/ISBN_978-961-270-175-8.html
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:pedagogika, vzgoja in izobraževanje, zgodovina pedagogike, andragogika, zgodovina andragogike, neformalno izobraževanje, neformalno učenje, priložnostjo učenje, vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, reformacija, antika, srednji vek, poklicni razvoj, osebnostni razvoj, antični Rim, antična Grčija
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 17-41
PID:20.500.12556/RUP-3168 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
COBISS.SI-ID:52424546 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4575
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici