Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Izboljšanje strategije tržnih poti podjetja na hrvaškem tržišču
Avtorji:ID Unger, Aljoša (Avtor)
ID Rodman, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Unger_Aljosa_20100419.pdf
 
.pdf Unger_Aljosa_20100419.pdf (595,65 KB)
MD5: EADF87C5211E5E435690BFE86CE13632
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, tržne poti, trg, značilnosti trga, strategije, distribucija, posredniki, papirna distribucija
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Unger]
Leto izida:2010
Št. strani:XI, 51 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3175 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13(497.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:3441111 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3597
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici