Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
Avtorji:ID Božič, Barbara (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Bozic_Barbara_20130306.pdf
 
.pdf Bozic_Barbara_20130306.pdf (1,05 MB)
MD5: 049F0D0CF4B24DFAB25EC572E850C511
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, ustvarjalnost, kreativnost, mediji, prihodki
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Božič]
Leto izida:2013
Št. strani:VII, 44 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-324 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113.3:316.774(043.2)
COBISS.SI-ID:4648919 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4944
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici