Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
Avtorji:Božič, Barbara (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Bozic_Barbara_20130306.pdf
 
.pdf Bozic_Barbara_20130306.pdf (1,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, ustvarjalnost, kreativnost, mediji, prihodki
Leto izida:2013
Založnik:[B. Božič]
Št. strani:VII, 44 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:659.113.3:316.774(043.2)
COBISS_ID:4648919 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1980
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici