Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
Avtorji:ID Medved-Udovič, Vida (Avtor)
Datoteke:URL http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/Zbornik/Medved.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Članek obravnava izsledke treh raziskav o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri slovenščini s poudarkom na sprejemanju radijske igre v predšolskem in šolskem obdobju. Ugotavlja, da sta za učinkovito sprejemanje zvočnih posnetkov pri slovenščini bistveni učiteljeva digitalna pismenost ter njegova strokovna in didaktična usposobljenost za razvijanje različnih strategij poslušanja. Še posebej je odločujoča tehnična opremljenost šole z avditivnimi pripomočki in ustreznim izborom radijskih iger s spremljajočimi didaktično-metodičnimi pristopi. Opozarja na nesistematično razvijanje poslušalskih situacij pri pouku slovenščine.
Ključne besede:radijska igra, informacijsko-komunikacijska tehnologija, doživljajsko poslušanje, didaktično-metodični pristop, književna vzgoja
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 307-312
PID:20.500.12556/RUP-3241 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.31.016:811.163.6:82-293.7
COBISS.SI-ID:4144599 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:6012
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The paper reviews the findings of three pieces of research on the implementation of ICT for Slovene language instruction, with an emphasis on radio play reception in the pre-school and school period. The article ascertains that two essential elements are necessary for the effective reception of audio recordings for Slovene language, i.e. teachers' digital literacy, and their professional and educational qualification for developing various listening strategies. The technical equipment of schools with audio devices and the adequate selection of radio plays, with accompanying didactic and methodical approaches, are particularly decisive elements. The article draws attention to the non-systematic development of listening situations for Slovene language instruction.
Ključne besede:radio play, information-communication technology, experiental listening, didactic-methodical approach, literature education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici