Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strateški pomen marketinske kulture v živilsko-predelovalni panogi Slovenije
Avtorji:ID Rupnik, Tjaša (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Rupnik_Tjasa_20090121.pdf
 
.pdf Rupnik_Tjasa_20090121.pdf (799,86 KB)
MD5: BCD9919FB7121E8F4697DCAD0044B2CF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinška kultura, konkurenčne prednosti, podjetje, uspešnost, organizacijska kultura, živilko-predelovalna panoga
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Rupnik]
Leto izida:2008
Št. strani:VIII, 65 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3324 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.7.008:664(043.3)
COBISS.SI-ID:2991063 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2871
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici