Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Trženje kartinga in uveljavitev nove blagovne znamke "Kartline"
Avtorji:Sedmak, Matej (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Sedmak_Matej_20070831.pdf
 
.pdf Sedmak_Matej_20070831.pdf (520,39 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, blagovna znamka, segmentiranje, pozicioniranje, trženjski splet, tržno komuniciranje, karting, diplomska dela
Leto izida:2006
Založnik:[M. Sedmak]
Št. strani:IV, 41 f. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:976.71(043.2)
COBISS_ID:1815255 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1334
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici