Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
Avtorji:Črnologar Furlan, Darja (Avtor)
Hribar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Crnologar_Darja_20080402.pdf
 
.pdf Crnologar_Darja_20080402.pdf (618,31 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, združenje organizacij, organizacijska kultura, zavarovalnica, vrednote, vizija, spremembe, prepoznavnost
Leto izida:2008
Založnik:[D. Črnologar Furlan]
Št. strani:IX, 55 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:338:658.626(043.2)
COBISS_ID:2664919 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1521
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici