Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev v hotelu
Avtorji:Srdić, Suzana (Avtor)
Markič, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Srdic_Suzana_20101102.pdf
 
.pdf Srdic_Suzana_20101102.pdf (391,85 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:kakovost, storitve, management, hoteli, gostje, zadovoljstvo, anketa
Leto izida:2010
Založnik:[S. Srdić]
Št. strani:X, 39 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:338.488.240.4:005.6(043.2)
COBISS_ID:3674583 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1171
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici