Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Učbeniška besedila o Primožu Trubarju. Izbor izraznih sredstev vrednotenja v verbalnih in večkodnih besedilih ter njihova vloga na besedilni ravni
Avtorji:ID Starc, Sonja (Avtor)
Datoteke:URL http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp27/20_Starc.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Razprava obravnava besedna in nebesedna izrazna sredstva, s katerimi je v učbeniških besedilih za slovenščino in zgodovino (1858-2002) vrednoteno delo Primoža Trubarja. Analiza se osredotoči na stavek kot prikaz(ovanje), in sicerna relacijske stavke (istovetnostne in atributivne) v verbalnem besedilu,upoštevajoč teorijo sistemske in funkcijske slovnice M. A. K. Hallidaya, ter na razmerje med verbalnim in slikovnim v večkodnih besedilih, po teoriji Kressa in van Leeuwena, pri tem pa izpostavlja tudi vlogo usmerjevalnih leksemov.
Ključne besede:vrednotenje, snovni stavki, relacijski stavki, istovetni relacijski stavki, atributivni relacijski stavki, večkodna besedila, interakcija med slikovnim in besednim, usmerjevalni leksem, jezikovna didaktika
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 241-259
PID:20.500.12556/RUP-3861 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'42
COBISS.SI-ID:3812055 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:6741
Število prenosov:373
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The article discusses the verbal and the multimodal resources that construe evaluation of Primož Trubar's work in the Slovene textbooks of Slovene, History and Society edited between 1858 and 2002, and the image of Primož Trubar that the generations of students got within the mentioned period of time. The analysis focuses on the clauses as representation (identifying and attributive) within the ideational metafunction in verbal texts as discussed by M. A. K. Halliday, and the interaction between verbal and pictorial as argued by Kress & van Leeuwen, furthermore it shows the role of the meaning-pointing lexeme in meaning-making process in multimodal texts.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici