Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Merjenje zadovoljstva s servisnimi storitvami v izbranem podjetju
Avtorji:ID Paulus, Mojca (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Paulus_Mojca_20070905.pdf
 
.pdf Paulus_Mojca_20070905.pdf (369,56 KB)
MD5: D3B058FE0312F8A77206F94A99F58F8D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:podjetje, uspešnost podjetja, kupci, zadovoljstvo kupcev, ocenjevanje zadovoljstva, kakovost, zvestoba, raziskava, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Paulus]
Leto izida:2006
Št. strani:VII, 43 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-4068 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.64:65.018(043.2)
COBISS.SI-ID:1808087 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3072
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici