Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Porabnikovo zavedanje blagovnih znamk na vinskem tržišču
Avtorji:ID Prinčič, Biserka (Avtor)
ID Bratina, Danjel (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Princic_Biserka_20070719.pdf
 
.pdf Princic_Biserka_20070719.pdf (873,80 KB)
MD5: 421861E65ED3ECE01560343335CDCE1C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovne znamke, vino, vinska kčet, pomen blagovnih znamk, porabniki, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Prinčič]
Leto izida:2006
Št. strani:VIII, 61 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-422 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:634.8(043.2)
COBISS.SI-ID:1662167 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4464
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici