Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza vpliva oglaševanja in prodajnih akcij na prodajo
Avtorji:ID Koštomaj, Renato (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kostomaj_Renato_20111215.pdf
 
.pdf Kostomaj_Renato_20111215.pdf (15,85 MB)
MD5: 17976D477D6D0C666E7B02CDD16F650E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:Baumax, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, cene oglaševanja
Kraj izida:Koper
Založnik:[R. Koštomaj]
Leto izida:2011
Št. strani:VIII, 43 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-4222 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:4188887 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2290
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici