Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Dejavniki neverbalne komunikacije v povezavi s prepričljivostjo posameznika
Avtorji:ID Paladin, Marija (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1854-4231/5_261-277.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:Poleg verbalnih sporočil so v komunikaciji zelo pomembna neverbalna sporočila,saj jim praviloma zaupamo bolj kot verbalni komponenti komunikacije. Ena od funkcij neverbalne komunikacije je prepričevanje. Dosedanje raziskave so pokazale, da očesni stik, slog oblačenja, določene vokalične značilnosti ter nekatere vrste dotika vplivajo na prepričljivost posameznika. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da anketiranci menijo,da je za nekoga, ki želi biti prepričljiv, pomembno, kako določeno informacijo posreduje. Na oblikovanje mnenj o vplivu znakov neverbalne komunikacije na prepričljivost vplivajo različni dejavniki. Rezultati naše raziskave so pokazali nekatere zanimive razlike v primerjavi z dosedanjimi raziskavami.
Ključne besede:neverbalna komunikacija, prepričljivost, gestika, mimika, zunanji videz, način govora
Leto izida:2010
Št. strani:str. 261-277
Številčenje:Let. 5, št. 3
PID:20.500.12556/RUP-4225 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-4223
UDK:81'211
COBISS.SI-ID:3667415 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3480
Število prenosov:229
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici