Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv oglaševanja na oblikovanje identitete
Avtorji:Pavlin, Mateja (Avtor)
Medica, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://share.upr.si/fhs/PUBLIC/diplomske/Pavlin-Mateja.pdf
 
.pdf Pavlin-Mateja.pdf (1,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:oglaševanje, postmoderna, potrošnja, etika oglaševanja, identiteta, blagovna znamka, diplomska dela
Leto izida:2012
Založnik:[M. Pavlin]
Št. strani:69 f.
Izvor:Koper
UDK:316.77:659.1(043.2)
COBISS_ID:512838016 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1790
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:advertising, postmodern, consumption, advertising ethics, identity, brand

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici