Naslov: | Zakaj poučevati matematiko |
---|
Avtorji: | ID Felda, Darjo (Avtor) ID Cotič, Mara (Avtor) |
Datoteke: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-NN7PISQN
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.02 - Pregledni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel. |
---|
Ključne besede: | začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost |
---|
Založnik: | Pedagoška fakulteta |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
Št. strani: | str. 107-120 |
---|
Številčenje: | Letn. 5, št. 2/3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-4647 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 37.091.3:51 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4483543 |
---|
Datum objave v RUP: | 10.07.2015 |
---|
Število ogledov: | 3560 |
---|
Število prenosov: | 31 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |